Аналіз споріднених освітніх програм в Україні та за кордоном

На кафедрі ББЗЛ проводять аналіз споріднених освітніх програм та навчальних планів з фізичної терапії, ерготерапії (терапії та реабілітації) інших навчальних закладів України та іноземних – для врахування новітніх тенденцій  при написанні та оновленні освітніх програм та/або навчальних складових кредитних модулів, тощо.

Членами МКФ  та робочою групою при оновленні освітніх програм :

  • здійснюється контент-аналіз освітніх програм підготовки/перепідготовки майбутніх спеціалістів з фізичної терапії, ерготерапії (терапії та реабілітації);
  • здійснюється аналіз ключових елементів освітніх програм, серед них: освітня та професійна кваліфікації; мета; можливість працевлаштування випускника; інтегральна, загальні та професійні компетентності; результати навчання;
  • аналізуються навчальні плани споріднених освітніх програм, вивчається їх інваріативна та варіативна складові;
  • аналізуються літературні джерела та дослідження інших науковців.

Постійний моніторинг та проведення контент-аналізу споріднених освітніх програм закладів вищої освіти України та закладів освіти за кордоном, допомагає у здійсненні конкурентоздатної фахової підготовки майбутнього освітнього фізичного терапевта, ерготерапевта, реабілітолога.

Проаналізований досвід  

Отримання зворотного зв’язку від роботодавців, здобувачів та викладачів на всіх трьох рівнях вищої освіти: Бакалаврському, Магістерському та Освітньо-науковому (PhD), тому важливим інструментом для покращення Освітніх програм є проведення опитувань з подальшим їх аналізом. По-перше, це дозволяє зрозуміти реальні потреби ринку праці та адаптувати освітні програми кожного рівня до вимог професійних стандартів. По-друге, залучення здобувачів на різних етапах їхнього навчання допомагає виявити, які знання та навички вони вважають найбільш важливими для свого професійного розвитку на кожному рівні.

Важливо також враховувати думки викладачів, які можуть оцінити відповідність змісту програми академічним вимогам і ефективність методів навчання на кожному рівні освіти. Таке комплексне опитування забезпечує всебічний підхід до вдосконалення освіти, враховуючи потреби ринку праці та специфіку підготовки на різних етапах навчання. Це допомагає ідентифікувати аспекти програм, що потребують оновлення, та підвищити їхню відповідність сучасним професійним вимогам на кожному освітньому рівні.

Результати опитувань дозволяють створити програми, які готують студентів до успішної кар’єри на різних етапах їхнього професійного розвитку. Крім того, це сприяє підвищенню конкурентоспроможності університету на освітньому ринку та забезпеченню високого рівня підготовки фахівців у різних галузях. Участь усіх трьох груп – роботодавців, здобувачів і викладачів – на всіх трьох рівнях освіти створює відкритий діалог та формує умови для ефективних освітніх реформ.

Просимо Вас вносити пропозиції щодо вдосконалення наших освітніх програм пройшовши опитування:

Опитування «Відгуки та пропозиції щодо освітньо-наукової програми третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю 227 “Терапія та реабілітація”»

Опитування «Відгуки та пропозиції щодо освітньо-професійної програми другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 227 “Терапія та реабілітація”»

Опитування «Відгуки та пропозиції щодо освітньо-професійної програма першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 227 “Терапія та реабілітація”»

або надіславши відповідні пропозиції на електронні адреси: antonova-rafi@ukr.net, annamelnyk1996@gmail.com

АНАЛІЗ ПРОВЕДЕНИХ ОПИТУВАНЬ_ЗДОБУВАЧІВ

Аналіз та розгляд пропозиції, щодо змін ОП на основі попередньо проведених опитувань за минулі роки відображені у протоколах засіданнь кафедри