• Ukr
  • Engl
 
  • Головна
    • Нормативна база освітнього процесу
  • Освітні програми
    • Процедури розроблення, затвердження, моніторингу та періодичного перегляду ОП
    • Громадське обговорення проектів освітніх програм «Фізична терапія, ерготерапія»
    • Освітні програми UA
    • Аналіз споріднених ОП та Пропозиції до змін в ОП
    • EDUCATIONAL-SCIENTIFIC PROGRAM – EN
      • CURRICULUM 2021
    • Рецензії-відгуки на освітні програми
    • Курси підвищення кваліфікації та Сертифікатні програми
    • Вибіркові дисципліни
  • Про кафедру
    • About the department
    • Положення про структурний підрозділ
    • Викладачі кафедри
      • Рейтинг НПП
      • Викладач очима студентів
    • Професійна активність
    • Бібліотека кафедри
    • Навчальні кабінети
    • Матеріально-технічне забезпечення
    • Загальна інформація
    • Підвищення кваліфікації та стажування викладачів
    • Контакти кафедри
  • Наука
    • Наукові проекти кафедри
    • Наукові школи – UK
    • Наукові школи – EN
    • Публікації викладачів кафедри
    • Бази даних з медицини
    • Організація наукової роботи НПП зі студентами через веб-сайт кафедри
    • Foreign partnership
    • Конференції
  • Вступ
    • Вступ до бакалаврату
    • Course 1 admission
    • Вступ до магістратури
    • Introduction to Magistracy
    • Вступ до PhD
    • ОФІЦІЙНІ ДОКУМЕНТИ
    • Спеціальності
    • Контакти ВК
  • Навчання
    • Алгоритм дій під час повітряної тривоги
      • Алгоритм дій за сигналом цивільного захисту “Повітряна тривога”
      • ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ В УКРИТТІ
    • Випускна атестація
    • Навчальний процес
      • Розклад
      • Куратори груп
      • Консультації викладачів
      • Навчальні плани
        • НП, РНП 2024 – 2025 н.р.
        • НП, РНП 2023 – 2024 н.р.
        • НП, РНП 2022 – 2023 н.р.
        • НП, РНП 2018 – 2021р.р.
          • CURRICULUM 2021
        • НП, РНП 2017 – 2019р.р.
    • Освітні компоненти
      • Силабуси освітніх компонентів бакалаврів
      • Силабуси освітніх компонентів магістрів
      • Силабуси освітніх компонентів PhD
      • Вибіркові дисципліни
    • Якість освітнього процесу
    • Дистанційне навчання
    • Навчально-методичне забезпечення
    • Практика
      • Бази Клінічних практик
      • Практика-бакалаври
      • Практика-магістри
      • Практика PhD
    • Магістри
    • Результати проведеної практики
    • Курсові роботи
    • Перелік тем дипломних робіт
    • Дипломні роботи
    • Дисертації магістрів
    • Працевлаштування – UK
  • Студентство
    • Гурток «Реабілітація та реабілітаційна інженерія»
  • Фотогалерея
    • Проведення занять з бакалаврами в Інституті травматології та ортопедії НАМН України під керівництвом керівника лабораторії біомеханіки к.мед.н. Лазарева Ігоря Альбертовича
    • Проходження клінічної практики у ДУ «Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. М. Амосова» НАМН України
    • Студенти кафедри БЗЛ у Центрі соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді Солом’янського району міста Києва
    • І-й Національний Конгрес Фізичної та Реабілітаційної Медицини
    • Практичне заняття з дисципліни “Сучасні СПА технології”. Тема: Грязелікування (пелоїдотерапія) – група БР-71
    • Посвячення в студенти 2019
    • Наші перші магістри, випуск-2018
    • Наші практичні заняття з кінезіотейпування
    • Проведення занять з дисциплін: Анатомія та Біологія
  • Міжнародна діяльність
    • Академічна мобільність та міжнародна співпраця
    • Міжнародні проекти
    • Подвійний диплом
  • Освітні траєкторії
    • Стейкхолдери
    • Аспіранти
    • Публікації аспірантів
    • Перелік тем дисертаційних робіт аспірантів
    • Неформальна освіта
    • Вакансії для студентів  випускників
  • Наші випускники
    • Відгуки випускників
    • Працевлаштування здобувачів
    • Зворотній зв’язок

НП, РНП 2017 – 2019р.р.

 

Навчальний план підготовки бакалаврів прийому 2019р.

Інтегрований навчальний план підготовки бакалаврів прийому 2019р.

Навчальний план підготовки магістрів прийому 2019р.

Навчальний план (перехідний) підготовки бакалаврів прийому 2018р.

Інтегрований навчальний план (перехідний) підготовки бакалаврів прийому 2018р.

Навчальний план (перехідний) підготовки бакалаврів прийому 2017р.

 
 

Навчання

  • Алгоритм дій під час повітряної тривоги
  • Алгоритм дій за сигналом цивільного захисту “Повітряна тривога”
  • ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ В УКРИТТІ
  • Дисертації магістрів
  • Перелік тем дипломних робіт
  • Дистанційне навчання
  • Навчально-методичне забезпечення
  • НП, РНП 2017 - 2019р.р.
  • НП, РНП 2018 - 2021р.р.
  • CURRICULUM 2021
  • НП, РНП 2022 - 2023 н.р.
  • Організація навчальної роботи НПП зі студентами через веб-сайт кафедри
  • Освітні програми
  • EDUCATIONAL-SCIENTIFIC PROGRAM - EN
  • Вибіркові дисципліни
  • Заяви аспірантів (PhD) про вибір дисциплін на 2021-2022н.р.
  • Заяви про вибіркові дисципліни магістрів БР-11мп
  • Громадське обговорення проектів освітніх програм «Фізична терапія, ерготерапія»
  • Курси підвищення кваліфікації та Сертифікатні програми
  • Освітні траєкторії
  • Неформальна освіта
  • Публікації аспірантів
  • ОФІЦІЙНІ ДОКУМЕНТИ
  • Перелік тем дисертаційних робіт аспірантів
  • Практика
  • Практика PhD
  • Практика-бакалаври
  • Практика-магістри
  • Працевлаштування
  • Працевлаштування – EN
  • Працевлаштування – UK
  • Результати проведеної практики
  • Розклад
  • Силабуси освітніх компонентів PhD
  • Силабуси освітніх компонентів бакалаврів
  • Силабуси освітніх компонентів магістрів
  • Спеціальності
  • Якість освітнього процесу
 
 

Недавні записи

  • МАГІСТРАМ (гр.ЗР-31мп) «ОСК(П)І»
  • Громадське обговорення проекту ОПП «Фізична терапія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти на 2025 рік вступу
  • Громадське обговорення проекту ОПП «Фізична терапія» другого (магістерського) рівня вищої освіти на 2025 рік вступу
  • Громадське обговорення проекту ОПП «Ерготерапія» другого (магістерського) рівня вищої освіти на 2025 рік вступу
  • Громадське обговорення проекту ОНП «Терапія та реабілітація» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти на 2025 рік вступу
 
 
 
 

Theme by AcademiaThemes

Copyright © 2025 . All Rights Reserved