bbzl-engl
  • Ukr
  • Engl
 
  • Home page
    • Normative base of the educational process
  • Educational programs
    • Public discussion of “Physical therapy, occupational therapy” educational program projects
    • Education programs-UA
    • EDUCATIONAL-SCIENTIFIC PROGRAM – EN
      • CURRICULUM 2021
    • Reviews of educational programs from stakeholders
    • Professional development courses and Certificate programs
    • Educational plans
      • НП, РНП 2022 – 2023 н.р.
      • НП, РНП 2018 – 2021р.р.
      • НП, РНП 2017 – 2019р.р.
    • Elective disciplines
  • About the department
    • About the department
    • Regulations on the structural division
    • Teachers of the department
    • Professional activity
    • Department library
    • Study rooms
    • Material and technical provision
    • General info
    • Improvement of teachers’ qualifications
    • Department contacts
  • Science
    • Scientific projects of the department
    • Science schools – UA
    • Science schools – EN
    • Publications of the department’s teachers
    • Organization of scientific work of the NPP with students through the department’s website
    • Foreign partnership
    • Conferences
  • Admission
    • Course 1 admission
    • Introduction to Magistracy
    • Introduction to the PhD
    • OFFICIAL DOCUMENTS
    • Specialties
    • Contacts of the Admission Commission
    • Feedback from graduates
  • Studying
    • Algorithm of actions during an air alarm
      • Алгоритм дій за сигналом цивільного захисту “Повітряна тривога”
      • ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ В УКРИТТІ
    • Graduation attestation
    • Educational process
    • Quality of educational process
    • Syllabuses of the educational components of bachelors
    • Syllabus of the educational components of the masters
    • Syllabuses of the educational components of the PhD
    • Remote education
    • Elective disciplines
      • Заяви про вибіркові дисципліни магістрів БР-11мп
      • Заяви аспірантів (PhD) про вибір дисциплін на 2021-2022н.р.
    • Educational plans
      • НП, РНП 2022 – 2023 н.р.
      • НП, РНП 2018 – 2021р.р.
        • CURRICULUM 2021
      • НП, РНП 2017 – 2019р.р.
    • Educational and methodical provision
    • Practice
      • Бази Клінічних практик
      • Практика-бакалаври
      • Практика-магістри
      • Практика PhD
    • Магістри
    • Результати проведеної практики
    • Курсові роботи
    • Перелік тем дипломних робіт
    • Дипломні роботи
    • Дисертації магістрів
    • Employment -EN
    • Розклад
    • Навчальна документація
  • Photo Gallery
    • Проведення занять з бакалаврами в Інституті травматології та ортопедії НАМН України під керівництвом керівника лабораторії біомеханіки к.мед.н. Лазарева Ігоря Альбертовича
    • Проходження клінічної практики у ДУ «Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. М. Амосова» НАМН України
    • Студенти кафедри БЗЛ у Центрі соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді Солом’янського району міста Києва
    • І-й Національний Конгрес Фізичної та Реабілітаційної Медицини
    • Практичне заняття з дисципліни “Сучасні СПА технології”. Тема: Грязелікування (пелоїдотерапія) – група БР-71
    • Посвячення в студенти 2019
    • Наші перші магістри, випуск-2018
    • Наші практичні заняття з кінезіотейпування
    • Проведення занять з дисциплін: Анатомія та Біологія
  • International Activity
    • Academic mobility and international cooperation
    • Міжнародні проекти
    • Подвійний диплом
  • EDUCATIONAL TRAJECTORIES
    • Стейкхолдери
    • Публікації аспірантів
    • Перелік тем дисертаційних робіт аспірантів
    • Неформальна освіта

НП, РНП 2018 – 2021р.р.

 

НП_БАК_227_2018_Перехідний
НП_БАК_2019_227__Перехідний
НП_БАК_227_2019_Інтегр-Перех
НП_БАК_2020_227-Перехідний
НП_БАК_227_2020_Інтегр-Перехідний
НП_БАК_2021_227
НП_БАК_227_2021_Інтегр
НП_МАГ_227_2020
НП_МАГ_227_2021
НП_PhD-2020
НП_PhD-2021
НП_PhD-2021_вечірня

РНП_БАК_227_2018_4курс
РНП_БАК_227_2019_3курс
РНП_БАК_ІНТЕГР_227_2019_3курс
РНП_БАК_227_2020_2курс
РНП_БАК_ІНТЕГР_227_2020_2курс
РНП_БАК_227_2021_1курс
РНП_БАК_ІНТЕГР_227_2021_1курс
РНП_МАГ_227_2020_2курс
РНП_МАГ_227_2021_1курс
РНП_PhD_227_2020_2курс
РНП_PhD_227_2021_1курс
РНП_PhD_227_2021_1курс_вечірня

 
 

Навчання

  • Algorithm of actions during an air alarm
  • Алгоритм дій за сигналом цивільного захисту “Повітряна тривога”
  • ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ В УКРИТТІ
  • Education programs-UA
  • EDUCATIONAL-SCIENTIFIC PROGRAM - EN
  • Elective disciplines
  • Заяви аспірантів (PhD) про вибір дисциплін на 2021-2022н.р.
  • Заяви про вибіркові дисципліни магістрів БР-11мп
  • Professional development courses and Certificate programs
  • Public discussion of "Physical therapy, occupational therapy" educational program projects
  • Educational and methodical provision
  • Employment -EN
  • OFFICIAL DOCUMENTS
  • Practice
  • Практика PhD
  • Практика-бакалаври
  • Практика-магістри
  • Quality of educational process
  • Remote education
  • Specialties
  • Syllabus of the educational components of the masters
  • Syllabuses of the educational components of bachelors
  • Syllabuses of the educational components of the PhD
  • Дисертації магістрів
  • Перелік тем дипломних робіт
  • НП, РНП 2017 - 2019р.р.
  • НП, РНП 2018 - 2021р.р.
  • CURRICULUM 2021
  • НП, РНП 2022 - 2023 н.р.
  • Організація навчальної роботи НПП зі студентами через веб-сайт кафедри
  • Освітні траєкторії
  • Неформальна освіта
  • Публікації аспірантів
  • Перелік тем дисертаційних робіт аспірантів
  • Працевлаштування
  • Працевлаштування – EN
  • Результати проведеної практики
  • Розклад
 
 
 
 

Theme by AcademiaThemes

Copyright © 2025 bbzl-engl. All Rights Reserved