МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ЧЕРКАСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО
ННІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ, СПОРТУ І ЗДОРОВ’Я
КАФЕДРА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ

Інформаційне повідомлення

ШАНОВНІ ВИКЛАДАЧІ, МАГІСТРАНТИ, СТУДЕНТИ
Запрошуємо Вас взяти участь у роботі I Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції:

12–13 травня 2017 року

м. Черкаси

Конференція відбудеться 12–13 травня 2017 р.:
– прийом матеріалів (включно) до 11 травня 2017 р.
– розміщення електронної версії збірника: до 19 травня 2017 р.
– розсилання електронних примірників авторам: до 19 травня 2017 р.

Участь у інтернет-конференції безкоштовна. Оргкомітет та редакційна рада залишає за собою право на відбір публікацій для збірника матеріалів.
Офіційні мови конференції: українська, російська та англійська.
Секції:
1. Олімпійський і професійний спорт.
2. Фізична культура та фізичне виховання різних груп населення.
3. Фізична реабілітація.
Форма проведення конференції: дистанційна (заочна).

За підсумками конференції видається електронний збірник матеріалів. Здійснюється розсилка електронних примірників та сертифікатів учасника всім авторам на вказану електронну пошту. Матеріали наукових доповідей будуть розміщені і на сайті університету http://cdu.edu.ua/ у ресурсі e-library розділі «фізкультура і спорт».
Назва файлу має бути підписана відповідно до прізвища учасника конференції: Іванов_тези (стаття); Іванов_відомості.
Матеріали приймаються на E-mail кафедри: fiz-vuh@mail.ua
Автори, які подали матеріали для публікації, погоджуються з наступними положеннями:
– відповідальність за достовірність поданої інформації в своїй роботі несе автор;
– автори зберігають за собою всі авторські права і одночасно надають збірнику право першої публікації, що дозволяє поширювати даний матеріал із зазначенням авторства та первинної публікації в даному збірнику.

Вимоги до оформлення матеріалів: загальний обсяг 3–6 сторінок. Стандарти: шрифт Times New Roman, кегль 14, міжрядковий інтервал 1,5, абзацний відступ – 1,25 см, всі поля – 2 см, редактор Word з розширенням *.doc.
Структура:
Секція
Прізвище, ініціали авторів – вирівнювання справа напівжирним.
Місце роботи або навчання (назва установи чи організації, місто) – по центру курсивом.
НАЗВА ТЕЗ (СТАТТІ) – вирівнювання по центру великими напівжирними літерами.
Анотація (мовою статті). 2–3 рядки – курсивом.
Ключові слова: 4–5 слів – курсивом.
Актуальність. Постановка проблеми у загальному вигляді.
Аналіз останніх досліджень і публікацій в яких започатковано розв’язання даної проблеми, виділення невирішених раніше аспектів.
Мета дослідження.
Матеріал і методи дослідження (необов’язково, зокрема для матеріалів, що лише аналізують певну проблему).
Результати дослідження та їх обговорення. Виклад основного матеріалу дослідження з повним обґрунтуванням отриманих наукових результатів. Результати досліджень зі статистичною обробкою даних необхідно представляти у вигляді таблиць, графіків, різних діаграм. Дані, які представляються в таблицях, мають бути суттєвими, повними, порівнянними, достовірними. Заголовок таблиці, назва графіка або діаграми повинні відповідати їх змісту. Отримані результати дослідження мають бути проаналізовані.
Висновки з даного дослідження.
Перспективи подальших досліджень у даному напрямку (за бажанням).
Література (4–5), повинна налічувати достатню кількість сучасних джерел. Текст матеріалів обов’язково повинен містити посилання на використані літературні джерела у квадратних дужках по тексту [1, с. 2].

Відомості про автора (авторів):
Для викладачів і наукових співробітників:
1) прізвище, ім’я, по батькові автора;
2) науковий ступінь і вчене звання (за наявності);
3) повна назва вищого навчального закладу (наукової установи), в якому працює учасник конференції;
4) назва кафедри (відділу) і посада;
5) контактний телефон;
6) електронна адреса;
7) зазначити, чи потрібен сертифікат учасника конференції (так/ні).

Для аспірантів:
1) прізвище, ім’я, по батькові автора;
2) повна назва вищого навчального закладу (наукової установи), в якому навчається учасник конференції;
3) назва кафедри і рік навчання;
4) контактний телефон;
5) електронна адреса;
6) зазначити, чи потрібен сертифікат учасника конференції (так/ні).

Для студентів:
1) прізвище, ім’я, по батькові автора;
2) повна назва вищого навчального закладу, в якому навчається учасник конференції;
3) назва факультету і курс навчання;
4) контактний телефон;
5) електронна адреса;
6) відомості про наукового керівника (П.І.П., ступінь, звання);
7) зазначити, чи потрібен сертифікат учасника конференції (так/ні).
Для студентів, аспірантів, здобувачів наукового ступеня додатково вказувати прізвище, ініціали, вчене звання, науковий ступінь наукового керівника.
Чекаємо Ваших матеріалів!

In the IT industry there is a lot of vocalization regarding vce files the cost of IT training and continuing education pertaining to certifications. Some employers worry that additional training and certification will lead employees to seek new jobs and employees often https://www.4itexam.com/ wonder if the cost of these certifications are a worthwhile investment. The combination sy0-401 vce of misunderstood metrics and cost of training create a weird dynamic that sy0-401 dump cause both employees and employers to weigh the added value of these certifications.
The CompTIA A+ Certification is a good example CA1 001 dump illustrating this point. After January 1, 2011 CompTIA A+, CompTIA Network+, CompTIA Security+ and CompTIA Advanced Security Practitioner (CASP) certifications became valid for three years from the date of certification instead of life. The exam 220-901 dumps costs alone add up which isn’t so bad if you’re earning n10-006 vce higher wages because of the certifications. If you require additional training on top of that, well, now you’re looking at potentially thousands every three years. Both companies and individuals n10-006 comptia network certification start to wonder if the benefit pays off.
For IT professionals obtaining certification security+ vce is generally driven by the desire for a higher salary. Let’s be real, who doesn’t want to earn more?
Well, here are some interesting facts that help put things in perspective…
The CompTIA A+ Certification has been the industry standard for measuring the knowledge cas-002 vce of an IT tech’s abilities in software and hardware. IT technicians who have certifications lx0-103 vce typically receive higher salaries with the majority achieving continued career advancement.
CompTIA Certification holders network+ braindump n10-006 as a rule have:
More career options
Obtain Higher Salaries
On average, certified professionals vce security+ make 5-15% than their non certified peers.
Are a perceived asset by employers
Instill confidence in employers
On the flip side, for many companies comptia network+ n10-006 vce IT certifications have been and still remain the standard by which they measure knowledge. Whether this is right, wrong, good or bad many companies actually require certifications for consideration. Unfortunately, IT training and certifications comptia exam are mis-understood by employers creating skewed bench marks which in turn devalue certifications.
CompTIA released a statement on Wednesday, April 11 2012 addressing the importance of educating 4itexam the employer to understand the pcnse7 dumps value of IT training and the benefit of hiring a skilled worker who would provide added value to the corporation. “We haven’t necessarily sold this to the employing world, that if they get a skilled person, it’s much better csqa for them long-term,” Erdle said. “And certification is a good metric of that.”
It is clear that IT certifications such as the CompTIA A+ Certification is an added benefit to any professional’s career. Perhaps, as CompTIA suggests, educating the employer to better understand the value of training will help more accurately assess the true value of the certification.